Usługi w zakresie Sygnaliści
Audyt
Przeprowadzamy audyt funkcjonującego systemu dokonywania zgłoszeń, w tym przygotowujemy raport poaudytowy oraz prezentację dla zarządu.
Dokumenty
Przygotowujemy pełną dokumentację, w tym wzory regulaminów oraz procedur, wzory umów z dostawcami (lub je opiniujemy), wzory upoważnień, zobowiązania do zachowania tajemnicy, wzory rejestru.
Wdrożenie
Ustalamy z klientem kanały zgłoszeń, przygotowujemy w oparciu o nie regulaminy oraz procedury. Oferujemy także pomoc we wdrożeniu w życie ustalonych kanałów zgłoszeń.
Szkolenie
Organizujemy szkolenia o sygnalistach dla zarządu, osób wytypowanych do przyjmowania zgłoszeń oraz dla personelu.
Wsparcie
Możemy przyjąć przyjmowanie zgłoszeń poprzez narzędzie DAPR. Podejmujemy działania następcze oraz prowadzimy rejestry zgłoszeń.
RODO
Oferujemy wsparcie w przygotowaniu analizy ryzyka dla kanałów zgłoszeń, w przygotowaniu innych procedur np. antymobbingowej albo antydyskryminacyjnej.